niedziela, 14 sierpnia 2011

Zaczarowany ogród








 





6 komentarzy:

  1. brakuje mi nasturcji, i skrzypu!
    JBZ

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyp to nie w ogrodzie! A nasturcje nie zostały wysiane, bo strasznie je lubią ślimaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślimaki lubią wszystko. przypomina mi sie natychmiast opowieść pani Reginy, naszej matematyczki: "i zobaczyłam ślimaka jak na mnie patrzył, a z mordy zwisała mu resztka zjedzonej przed chwilą rośliny"
    ale to trzeba usłyszeć opowiedziane jej głosem :D
    dala mnie naj zdjęcie 1
    reszta ładna, ale to pierwsze ma elegancję kompozycji i niegłupi kadr. ostatnio kocham się w drażnieniu ze złotym podziałem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślimaki lubią wszystko, ale wyjątkowo nasturcję. :)

    No wiem, że zdjęcia są zwyczajne, ładne, ale i tak się nimi cieszę. Kadruję na wyczucie jedynie. I naprawdę lepszego aparatu potrzebuję. :/ :D

    OdpowiedzUsuń